Synchronizacja danych i jej wpływ na efektywną sprzedaż – w jaki sposób ErpBox może pomóc?
Rola informacji w dzisiejszym rynku jest niezwykle istotna, także w branży e-commerce, gdzie stanowi klucz do sukcesu internetowych sprzedawców.
Można powiedzieć, że prowadzenie działalności w sieci jest uzależnione od dostępności informacji w jeszcze większym stopniu, ponieważ w bezpośredni sposób przekłada się na zawieranie nowych transakcji, utrzymywanie kontaktów biznesowych czy pozyskiwanie klientów.
Spis Treści
ErpBox i łatwiejsza synchronizacja danych – o czym warto wiedzieć jako sprzedawca?
Im większy i prężniej rozwijający się sklep, tym więcej danych, którymi trzeba zarządzać. To naturalne, że w pewnym momencie ich nakład przewyższy możliwości pojedynczego sprzedawcy, a nawet niewielkiego zespołu. Obsługa informacji może stać się jednak o wiele prostsza, jeśli sięgnie się po odpowiednie narzędzia, które zapewnią do nich łatwy dostęp, a jednocześnie umożliwią ich wygodne filtrowanie i synchronizację. Właśnie takim narzędziem jest system ErpBox – jeden z najlepszych programów do zarządzania sprzedażą w Internecie, doskonale przystosowany do potrzeb współczesnego przedsiębiorcy e-commerce.
Synchronizacja danych za pomocą ErpBox opiera się na sprawnej koordynacji wielu narzędzi. System ten korzysta ze wskazanych źródeł, aby pobierać istotne dane, a następnie, w sposób systematyczny, weryfikuje zgromadzone informacje i je aktualizuje. Jest to zautomatyzowany proces, dzięki któremu sprzedawca nie musi marnować swojego cennego czasu na obsługę monotonnych, standardowych procesów. Warto podkreślić, że ErpBox skutecznie niweluje ryzyko błędu wynikające z typowo ludzkich pomyłek, zwiększając nie tylko tempo pracy, ale i poprawiając jej rezultaty.
Możliwości integracji w ErpBox – wiele funkcji dla sklepów internetowych
W ErpBox synchronizacja danych przebiega wyjątkowo szybko i sprawnie, jednak odstępy czasu na weryfikację zależne są od rodzaju informacji oraz szybkości zmian ich stanu faktycznego. Należy jednocześnie podkreślić, że zakres kanałów sprzedaży, kurierów lub programów księgowych, jakie są zintegrowane z ErpBox, jest wyjątkowo szeroki, a to właśnie pomiędzy nimi odbywa się synchronizacja danych. Zaliczyć można do nich:
- Allegro – pobieranie zamówień co 5 minut, informacja o wysłaniu towaru co godzinę, stany magazynowe co 10 do 15 minut, synchronizacja ceny, stanu i polityk codziennie.
- eBay – pobieranie zamówień na bieżąco, informacja o wysłaniu towaru co godzinę.
- Amazon – pobieranie zamówień co 5 minut, informacja o wysłaniu towaru co godzinę.
- PrestaShop – pobieranie zamówień co 5 minut.
- Magento – pobieranie zamówień co 5 minut.
- Pocztę Polską – sprawdzanie statusów przesyłek co 3 godziny.
- InPost – sprawdzanie statusów przesyłek co 3 godziny.
- Subiekt – export zamówień co 5 minut, import stanów magazynowych co 15 minut, import dokumentów co 5 minut.
Użytkownik ErpBox ma dużą kontrolę nad stanem magazynowym, co pozwala przyspieszyć proces realizacji zamówień – ma to niezwykle pozytywny wpływ na jakość obsługi klienta, przekładając się na kształtowanie marki i zwiększenie sprzedaży.
super artykuł